مدیریت اینستاگرام خود را به ما بسپارید
شرکت وبیرو (WEBIRO) در کنار شما خواهد بود تا با خیالی آسوده، تمامی امور مربوط به بازاریابی شبکه اجتماعی اینستاگرام و مدیریت اینستاگرام خود را به ما بسپارید.
اموری همچون :
- تدوین استراتژی تولید محتوا در مدیریت اینستاگرام
- تولید محتوای تصویری و ویدیویی در مدیریت اینستاگرام
- کپشن نویسی استاندارد با هشتگهای مناسب در مدیریت اینستاگرام
- مدیریت پیج اینستاگرام
- مدیریت کاربران و فالوئرهای اینستاگرام در مدیریت اینستاگرام
- طراحی و درج استوری روزانه در مدیریت اینستاگرام
- برگزاری چالش و مسابقات در مدیریت اینستاگرام
- افزایش تعامل کاربران در مدیریت اینستاگرام
- و بیش از 100 امکان دیگر
اینستاگرام بعنوان مهمترین شبکه اجتماعی فعال میتواند به رشد کسب و کار شما و در نهایت افزایش فروش و اعتبار شما کمک کند.
در ادامه این صفحه، بیشتر در مورد اینستاگرام و مدیریت اینستاگرام خواهید خواند.
پکیج مدیریت پیج اینستاگرام
نقره | طلا | پلاتینیوم | |
---|---|---|---|
تعداد پست | 9 | 15 | 30 |
تعداد استوری | 15 | 30 | 60 |
تعداد عکس طراحی اختصاصی | 4 | 8 | 12 |
تقویم محتوایی | ✅ | ✅ | ✅ |
ارایه استراتژی و چک لیست تولید محتوا | ❌ | ✅ | ✅ |
بررسی رقیب ها | ❌ | ✅ | ✅ |
بررسی شهرت برند | ❌ | ✅ | ✅ |
مدیر اکانت اختصاصی | ❌ | ✅ | ✅ |
گزارش استاندارد ماهیانه | ✅ | ✅ | ✅ |
طراحی عکس پروفایل | ✅ | ✅ | ✅ |
طراحی قالب محتوا | ساده | حرفه ای | حرفه ای |
طراحی لوگو | 1.500.000 | 1.000.000 | رایگان |
تعامل با مخاطبین Engagement | ✅ | ✅ | ✅ |
هزینه ماهیانه (تومان) | 3,900,000 | 6,900,000 | 11,900,000 |
عکاسی صنعتی | هر5 عکس 400.000 | هر5 عکس 400.000 | هر5 عکس 400.000 |
موشن گرافی | 30 ثانیه 1 میلیون | 30 ثانیه 1 میلیون | 30 ثانیه 1 میلیون |
فیلمبرداری | 500.000 تومان / دقیقه | 500.000 تومان / دقیقه | 400.000 دقیقه / تومان |
اینستاگرام با قابلیتهایی که هر روز هم، به تعداد آنها اضافه میشود توانسته طرفداران زیادی را در کل دنیا به خود جذب کند.
در ایران هم بدون شک، میتوانیم بگوییم که اینستاگرام و مبحث مدیریت اینستاگرام حرف اول را بین شبکههای اجتماعی و مشاغل بوجود آمده از این دست، میزند.
به طوری که کمتر کسی را میتوانید پیدا کنید در طول شبانه روز چندین و چند بار استوری از پشت صحنه زندگی یا کسب و کارش یا عکسی از لحظات روزانهاش در اینستاگرام ثبت و منتشر نکند.
این شبکه اجتماعی جذاب، به دلیل اینکه یک اپلیکیشن بصری است کاربردهای بسیار زیادی در حوزهی کسب و کار پیدا کرده است. همچنین افراد زیادی با عنوان ادمین که مدیریت اینستاگرام شخصی را برعهده میگیرند، برای خود کسب درآمد دارند.
مشخصاً اگر بتوانید، از اینستاگرام بصورت حرفهای استفاده کنید، هم میتوانید برای خودتان برندسازی کنید و برند فعلیتان را مشهور و معتبر سازید، هم میتوانید ترافیک زیادی را به سمت سایتتان هدایت کنید و در نتیجه فروش محصولات خود را افزایش دهید.
طراحی پستها و استوریها و قرار دادن آنها به شیوهای درست و جذاب در اینستاگرام، اولین قدم برای داشتن یک کسب و کار موفق است و اولین قدم صحیح در مدیریت اینستاگرام بشمار میرود. مهمترین سوالی که در اینجا مطرح میشود این است که :
چه مواردی در جذب مخاطب اینستاگرام نقش دارند؟
همانطور که میدانید برندهای زیادی در این شبکه اجتماعی محبوب فعالیت دارند و در تلاشند تا به بهترین شکل خود را به مخاطبانشان معرفی کنند و خدماتشان را ارائه دهند. صفحه اینستاگرام شما باید به گونه ایی طراحی شود و استراتژی را داشته باشد، که کاربران را تبدیل به فالورهای دائمی و خریداران صفحهتان کند. پیشبرد این روند بصورت اصولی به مدیریت اینستاگرام شما بازمیگردد.
در اولین مرحله، شما نیاز به یک قالب طراحی شده دارید که مختص به برند و لوگوی شما باشد و به بهترین شکل شما را به کاربرانتان معرفی کند. داشتن یک قالب در اینستاگرام به شما این امکان را میدهد تا صفحهایی آراسته و منسجم داشته باشید.
مطالبی که به عنوان محتوا در صفحه گذاشته میشود، عکاسی از محصولات و ویدیوهای معرفی کالاها، نحوه تبلیغات، چالشها و مسابقات و اسپانسرینگ از دیگر مواردی هستند که برای داشتن یک پیج کارآمد باید اجرا شوند تا بهترین بازده را برایتان به همراه داشته باشد.
شرکت وبیرو (WEBIRO) با سابقه درخشان در زمینه مدیریت اینستاگرام و تولید محتوا برای بهرهمندی از این اپلیکیشن پرکاربرد همراه شماست تا بهترین نتیجه از آن شما باشد.
با خیال راحت اینستاگرامتان را به ما بسپارید.
نمونه کارهای طراحی و مدیریت اینستاگرام وبیرو (WEBIRO)
اینستاگرام
دنیای امروز ما دنیای ارتباطات سریع میباشد و جوامع بشری، عصر امروزی را عصر ارتباطات نامیدهاند. عصری که در آن ارتباطات و سرعت حرف اول را میزند.
عناصر و عوامل بسیاری هستند که در این جهان ارتباطی که بشر برای خودش خلق کرده است دست دارند.
یکی از عواملی که بسیار در پیشرفت مقوله ارتباطات در جوامع امروز بشری تاثیرگذار بوده شبکههای اجتماعی است که امروزه توانسته بخش مهمی از زندگی و روزمره همهی ما را به خود اختصاص دهد.
اینستاگرام یکی از شبکههای اجتماعی است که تقریباً تمام جوامع بشری را درگیر خود کرده است و اکثر انسانها در تمام نقاط دنیا از این شبکه اجتماعی استفاده میکنند و همه برای خود یا کسب و کارشان یک پیج اینستاگرام دارند. که یا خود فرد مسئولیت مدیریت اینستاگرام را برعهده دارد یا به دیگری میسپارد. فردی که مسئولیت مدیریت اینستاگرام دیگران را میپذیرد ادمین پیج نام دارد.
اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکههای اجتماعی بین رقبای خود مانند توییتر، تلگرام، فیسبوک و دیگر شبکههای اجتماعی میباشد که توانسته تا به امروز حدود یک میلیارد و نیم کاربر به خود جذب کند.
یکی از دلایلی که این میزان کاربر در اینستاگرام فعالیت دارند یک نوع بازار تجاری است که افراد توانستهاند پیجهای خود را با مدیریت اینستاگرام مناسب، تبدیل به یک فروشگاه و بستر تجاری بکنند.
ادمین اینستاگرام
یکی از دلایلی که صفحات اینستاگرامی توانستهاند در زمینه کسب و کارهایشان موفق باشند مدیریت اینستاگرام بصورت درست است که به ادمین اینستاگرام معروف میباشد.
ما برای مدیریت اینستاگرام خوب و معتبر نیاز به زمان گذاشتن به صورت پیوسته و مداوم داریم و این مسئولیتی است که باید به ادمین یا مدیریت اینستاگرام سپرده شود تا روی اصول و نظم به موفقیت منجر شود.
مدیریت اینستاگرام
مدیریت اینستاگرام در واقع شامل وظایفی است که توسط ادمین انجام میشود. از وظایف مدیریت اینستاگرام میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- تولید محتوای مناسب برای پیج
- زمانبندی و تنظیم تقویم محتوایی برای انتشار محتواها
- پاسخگویی به سوالات و درخواستهای مخاطبین
- ایجاد یک نظم و هارمونی در پیج
برونسپاری اینستاگرام و مدیریت اینستاگرام
زمانی میرسد که شما حس میکنید در اداره و مدیریت اینستاگرام خود دچار مشکل شدهاید و نمیتوانید زمان کافی روی پیج اینستاگرام خود داشته باشید. شما در این زمان نیاز دارید تا مدیریت اینستاگرام خود را به فرد دیگری بسپارید.
ادمین پیج اینستاگرام یا مدیریت اینستاگرام
ادمین پیج یا مدیریت اینستاگرام این روزها با پیشرفت بازارهای دیجیتال و فضای کسب و کار در اینستاگرام تبدیل به یک شغل پردرآمد شده است. زمانی که شما تصمیم میگیرید برای پیج اینستاگرام خود ادمین انتخاب کنید باید تمام دقت لازم را در این زمینه به خرج دهید، چرا که انتخاب یک ادمین پیج اینستاگرام در مدیریت اینستاگرام و روند پیشرفت پیج شما تاثیرگذار خواهد بود.
درواقع شغل ادمین اینستاگرام شغلی است که شما برای موفق شدن در آن نیاز به یکسری مهارتهای مهمی دارید که شما را در راستای مدیریت اینستاگرام یاری میکند.
مهارتهایی مثل: تسلط بر یکسری نرمافزارهای موردنیاز، توانایی تعامل برقرار کردن با مخاطبین و دیگر پیجها، داشتن خلاقیت لازم برای مدیریت اینستاگرام و تولیدمحتوا در آن، روحیه و قدرت مدیریت از جمله مهارتها و تواناییهایی است که باید داشته باشد.
اگر قصد دارید ادمین پیج باشید و مدیریت اینستاگرام را به عهده داشته باشید باید از این مهارتها برخوردار باشید و آنها را تقویت کنید.
اگر قصد دارید تا مدیریت اینستاگرام پیج خود را به کسی بسپارید حتما در نظر داشته باشید تا فرد مورد نظر که شما قصد دارید ادمین پیج شود تمام مهارتهای گفته شده را دارا باشد. در غیر اینصورت پیج اینستاگرامی شما با مشکل روبرو خواهد شد و هیچ پیشرفتی حاصل نخواهد شد.
تولید محتوا اینستاگرام
وظیفه اصلی ادمین اینستاگرام یا کسی که مدیریت اینستاگرام را انجام میدهد تولید محتواست.
اکثر افراد طی روز چندین بار به سراغ گوشی خود میروند تا تعداد لایک و فالوورهای اینستاگرام خود را چک کنند و سعی دارند در این شبکههای اجتماعی فالوورهای بیشتری جذب کنند و بتوانند از این طریق کسب درآمد کنند.
از طرفی نیز اکثر شرکتها علاوه بر وب سایت در شبکه های اجتماعی دیگر مانند: اینستاگرام، فیسبوک و توییتر نیز صفحاتی دارند، اکثر برندها با تمرکز بر روند بهبود شبکههای اجتماعی خود سعی در جلب توجه مخاطبین دارند تا اینگونه به کسب و کارشان رونق ببخشند.
اینستاگرامن جزء اپلیکیشنهای محبوب در رونق کسب و کارها محسوب میشود، به همین دلیل توجه ویژهای به آن میشود. صاحبین برندها از افراد متخصص برای مدیریت اینستاگرام خود استفاده میکنند.
اگر هیچ اطلاعاتی در مورد تولید محتوا و مدیریت اینستاگرام ندارید و نمیدانید چه کارهایی به سود شما است و کدام به شما ضرر میرساند اصلا نگران نباشید چون با خواندن این مقاله راهکارهای مفیدی برای اینکه از کجا عکس پیدا کنید و چه مطالبی را برای تبلیغ برند خود به اشتراک بگذارید را به شما آموزش میدهیم.
تکنیکهای مدیریت اینستاگرام
یکی از تکنیکهای مهم در مدیریت اینستاگرام، تولید محتوای مناسب، جذاب و کاربردی در صفحه میباشد تا مخاطبین زیادی را به صفحه جلب کند.
تولید محتوا اینستاگرام
در این بخش ، قصد داریم تا برخی تکنیکهایی که در مدیریت اینستاگرام و تولید محتوا در آن پیش خواهید رفت را مورد بررسی قرار دهیم :
1. استفاده از هشتگها برای تولید محتوا اینستاگرام
شاید بیشتر افراد هنوز از اهمیت استفاده از هشتگها در تولید محتوا اینستاگرام آشنایی نداشته باشند، شما باید برای هر پست تعداد مشخص و محدودی هشتگ متناسب با موضوع پست در نظر بگیرید، حواستان باشد در انتخاب هشتگها زیادهروی نکنید چون باعث میشود نتیجه برعکس تصورتان بگیرید.
به عبارتی میتوان گفت اهمیت استفاده از هشتگ ها در اینستاگرام مانند کلمات کلیدی در وبسایت می باشد، هشتگها به کاربران کمک میکند تا با جستجوی آن کلمات با پستهای پیج ما برای آنها نمایش داده شود.
طبق تحقیقات انجام شده پستهایی که حداقل یک هشتگ داشته باشند حدود 13% مخاطبین بیشتری را به خود جذب میکند و باعث میشود بازدید بیشتری داشته باشند، پس اگر به دنبال لایک و فالوور بیشتری در اینستاگرام هستید اولین قدم استفادهی بهینه از هشتگها است.
در نظر داشته باشید اینستاگرام برای هر پست قابلیت استفاده از 30 هشتگ را قرار داده ولی استفاده از 5 الی 10 هشتگ بازخورد بهتری خواهد داشت. استفاده درست و بجا از هشتگها موجب مدیریت اینستاگرام بصورت صحیح میشود.
برای انتخاب هشتگ مناسب یکی از راهها این است که به صفحه ی اینفلوئنسرهای معروف در زمینه کسب و کار خود سر بزنید و ببینید چه هشتگهایی تولید محتوا اینستاگرام بیشتر استفاده شده و آنها را مورد بررسی قرار دهید.
2. سایز تصاویر را در تولید محتوا اینستاگرام در نظر بگیرید
تصاویری که در اینستاگرام به نمایش گذاشته میشوند باید حداقل دارای ابعاد 1080*1080 باشد و در تصاویر عمودی این ابعاد به 1080 پیکسل در 1350 پیکسل تغییر میکند، پیشنهاد ما به شما برای آپلود عکس های تولید محتوا اینستاگرام با کیفیت این است که ابعاد عکسهای خود را از قبل درست کنید تا اینستاگرام به دلخواه خود سایز تصاویر را تغییر ندهد.
از دیگر اصول مدیریت اینستاگرام آشنایی با ابزارهای ویرایش عکس، متن و ویدئو است. اگر برای ویرایش عکسهای خود نمیدانید از چه برنامهای باید استفاده کنید اصلاً جای نگرانی نیست، ما سعی داریم برخی از این برنامهها را به شما معرفی کنیم تا این مدیریت اینستاگرام برای شما راحتتر شود.
برنامه Snapseed : این برنامه توسط گوگل توسعه یافته و به بازار راه یافته است، این برنامه برای ویرایش عکس بسیار مناسب میباشد.
برنامه VSCO Cam : این برنامه نیز برای ویرایش سایز و افکتهای عکس بسیار کاربردی میباشد.
برنامه +Camera : این برنامه برای تنظیم نور و فوکوس بسیار کاربردی قرار داده شده تا میزان تاریکی و روشنایی عکس را به راحتی تغییر دهید.
برنامه Overgram : این برنامه شامل فونتهای بسیار زیادی میباشد که اگر قصد دارید روی عکس خود متن قرار دهید این برنامه برای شما بسیار مناسب میباشد.
برنامه Squaready : اگر عکس شما عمودی است و نمیخواهید قسمتی از عکس را برش بدهید این برنامه بسیار کاربردی است تا سایز تصاویر را گونهای تنظیم کنید تا برای تولید محتوا اینستاگرام مناسب باشد.
یک پیشنهاد: سعی کنید از تصاویر با زمینه روشن استفاده کنید، طبق آمارهای بدست آمده تصاویری که رنگ زمینهی آنها سفید، سبز، زرد هستند خیلی بیشتر میتوانند مخاطبین را به خود جذب کند
3. روی نوشتن کپشن برای عکس ها دقت کنید
یکی از اصول مدیریت اینستاگرام این است که شما میتوانید کپشنهای خود را به صورت سوالی مطرح کنید تا کاربران را تحریک کنید برای شما کامنت بگذارند و بیشتر با شما در ارتباط باشند.
همچنین شما میتوانید یک راهنما یا ترفند در رابطه با حرفهی خود مطرح کنید یا همچنین یک ویژگی از شغلتان را بنویسید. اضافه کردن کمی طنز به کپشن نیز که موجب شود خنده روی لب کاربران بیاید باعث میشود به پیج شما علاقه مند شوند.
محتوایی که در کپشن قرار میدهید اگر تعداد محدودی ایموجی را همراه داشته باشد میتواند احساسات شما را راحت تر بروز بدهد و در ارتباط شما با فالوورهایتان موثر است.
4. زمان بندی
زمانی که شما یک پست میگذارید میتواند در رسیدن آن پست به دست مخاطبین تاثیر بگذارد، در مرحله ی اول شما میتوانید در ساعتهای متفاوت از شبانه روز پست بگذارید تا بازخورد آن را دریافت کنید و بفهمید در چه ساعتهایی تعداد بیشتری لایک و کامنت دریافت میکنید.
زمانبندی و برنامهریزی صحیح انتشار پستها از مهمترین موارد در مدیریت اینستاگرام بشمار میرود.
سعی کنید در زمانهای مشخص پست بگذارید و به گونهای نباشد که مثلا یک روز ساعت 9 صبح پست بگذارید و یک روز ساعت 5 بعد از ظهر، بدون نظم بودن زمان اشتراک پستها از دید اینستاگرام یک نمرهی منفی در نظر گرفته می شود.
به طور کلی در ایران بیشترین بازخورد مربوط به ساعت 9 شب است، سعی کنید بیشتر در ساعتهای غیر اداری مطالب خود را اشتراک بدهید تا بازدیدکننده بیشتری داشته باشید.
5. مسابقات و چالشهای هیجان انگیز برای مخاطبین خود ایجاد کنید
شما در راستای اهداف خود میتوانید مسابقاتی برای کاربران تدارک ببینید، این کار موجب میشود علاوه بر تعامل بیشتر با مخاطبین، لایک و کامنتهای بیشتری دریافت کنید، فقط باید قبل از برگزاری مسابقه اهداف خود را بشناسید.
برگزاری مسابقه و به چالش کشیدن مخاطبین از روشهای زیرکانهی مدیریت اینستاگرام است. شما میتوانید از مخاطبان خود بخواهید تمامی پستهای شما را لایک کنند تا در قرعه کشی یکی از محصولات شما شرکت کنند، این امر موجب میشود لایکهای بیشتری دریافت کنید.
یکی دیگر از روشها این است که به طور مثال از کاربران بخواهید یک استوری یا پست منتشر کنند و هشتگ برند شما را در آن قرار دهند و شما برای چندتا از بهترین کاربران هدیه در نظر بگیرید.
همچنین شما در کپشن میتوانید دعوت کنید تا هر کسی چندتا از دوستانش را تگ کند و شما برای آنها به قید قرعه جوایزی در نظر داشته باشید.
6. به استوری ها توجه کنید
دیگر اصول مدیریت اینستاگرام طرز صحیح و بهموقع ساخت استوری است. پس سعی کنید در زمانهای مختلف و به طور مداوم استوری بگذارید. شما میتوانید پشت صحنهی کار خود را شکل عامیانه و گونهای که برای عموم جذاب باشد به نمایش بگذارید.
راهکارهای جذاب تر شدن استوری
شخصی که مدیریت اینستاگرام را برعهده دارد باید با روشهای جذابتر شدن استوریها آشنایی داشته باشد.
- عکس و ویدئوهایی که انتشار میدهید و تولید محتوا باید شخصی سازی شده باشد و از منبع دیگری کپی نشده باشد.
- روزانه میتوانید در مورد روند فعالیت پیج خود نظر سنجی بگذارید و آن را اعمال کنید.
- تخفیفهایی که مربوط به محصولاتتان است را در مدت زمان کوتاه برای مشتریان قرار دهید تا مخاطبین را تشویق به خرید از خود کنید.
- لینک سایتتان را در پروفایل قرار دهید تا از استوریها بتوانند به وبسایت شما دسترسی داشته باشند.
7. مطالب صفحهی خود را به شکل پازل طراحی کنید
از دیگر موارد مهم در بخش مدیریت اینستاگرام، طراحی زیبا و چشمنواز پیج اینستاگرامی است. شما میتوانید در صورت همکاری با یک طراح گرافیک قالبهایی برای پستهایتان طراحی کنید تا مخاطبین هنگام ورود به پیج اینستاگرام شما تحت تاثیر قرار بگیرند و با یک نمای زیبا مواجه شوند.
یکی از بهترین روشها قطعه قطعه کردن تصاویر و کاور پستها است تا آن را در زمان مشخص قرار دهید تا پیج شما به شکل پازلی طراحی شود، شما برای قطعه قطعه کردن تصاویر از ابزارهای Banner و Giant Square استفاده کنید.
اکثر کسانی که مدیریت اینستاگرام را برعهده دارند با یک طراح گرافیک همکاری میکنند و یا اینکار را خود مدیریت اینستاگرام انجام میدهد.
8. تم تصاویر و ویدئوهایی که در تولید محتوا اینستاگرام به اشتراک میگذارید
یک پیشنهاد مفید در خصوص تولید محتوا اینستاگرام برای شرکتها و برندسازی استفاده از یک تم خاص برای تمامی عکسهایی است که به اشتراک میگذارید. استفاده از یک تم منحصر به فرد همراه با لوگوی شرکت خود میتواند به برندسازی شما کمک بسزایی کند.
فردی که مدیریت اینستاگرام را برعهده دارد اقدام به طراحی لوگوی منحصر بفرد برند شما میکند. در صورت داشتن یک تم خاص کاربران هرجا در صفحات مجازی با این تصاویر آشنا شوند متوجه میشوند که به شرکت شما تعلق دارد.
9. لینک دهی به سایر شبکه های اجتماعی در تولید محتوا اینستاگرام
اگر شما بعنوان مدیریت اینستاگرام، در شبکههای اجتماعی دیگر مانند فیسبوک، توییتر و لینکدین برای شرکت خود اکانت دارید، صفحهی اینستاگرام خود را به آنها لینک دهید و مطالبی که در اینستاگرام به اشتراک میگذارید را سعی کنید در آن صفحات نیز لینک دهید تا از سوی دیگر شبکهها بازدیدکننده و فالوور دریافت کنید.
10. با اینفلوئنسرهایی که در زمینه شغلی شما فعالیت دارند همکاری کنید
همکاری و تبادل با کسانی که شناخته شدهاند و با شما در یک زمینه مشترک فعالیت دارند میتواند به شما برای جذب فالوور کمک کند، شما بعنوان فردی که مدیریت اینستاگرام را برعهده دارید، با کامنتگذاری و لایک کردن پستهای این افراد، برای مخاطبین آنها شناخته میشوید و مخاطبین هدفمند بدست میآورید.
11. مخاطب هدف خود را بشناسید و بررسی کنید
دیگر اصول مدیریت اینستاگرام، شناخت مخاطبین هدف میباشد. برای دریافت بازخورد بهتر از مطالب اشتراکگذاری شده شما باید بفهمید که مخاطبین شما عمدتاً چه جنسیتی و میانگین سنی دارند و از شما چه انتظاراتی دارند، شما با در نظر داشتن این ملاکها میفهمید با اشتراک گذاری چه نوع مطالبی میتوانید توجه آنها را به خود جلب کنید.
رعایت موارد گفته شده موجب میشود تا بتوانید مسئولیت مدیریت اینستاگرام خود را بصورت صحیح انجام شوید. مدیریت اینستاگرام بصورت اصولی، موجب بیشتر دیده شدن و رونق کسب و کارتان میشود.
وبیرو (WEBIRO) با 19 سال سابقهی درخشان در زمینهی طراحی، سئو سایت و طراحی و مدیریت اینستاگرام همواره در کنار شما عزیزان است. جهت انجام خدمات طراحی، پشتیبانی و مدیریت اینستاگرام خود میتوانید به صفحه وبیرو (WEBIRO) مراجعه کنید. یا با شماره ۰۹۱۲۰۸۹۴۴۰۴ (از طریق تلگرام و یا واتساپ) تماس حاصل فرمائید تا از مشاوره کارشناسان مجرب مجموعه وبیرو (WEBIRO) در زمینهی طراحی و مدیت اینستاگرام بهرهمند شوید.